به نظر می‌رسد بایرن مونیخ کار سختی برای فروش چندین نفر از بازیکنانش داشته باشد

کاهش علاقه با ساشا کالایژیچ، عدم تمایل زابیتسر به ترک بایرن مونیخ، تلاش پاری سن ژرمن و لوییس کامپوس برای جذب لواندوفسکی، نگاهی داریم به اخبار نقل و انتقالاتی بایرن مونیخ:

طرفداری | به گزارش بیلد، برایتون در حال حضر بیشترین علاقه را به جذب ساشا کالایژیچ دارد اما این بازیکن اتریشی می‌خواهد اشتوتگارت را به مقصد یک باشگاه بزرگ‌تر ترک کند. تاتنهام نیز کالایژیچ را به عنوان جانشین بالقوه هری کین می‌داند. اما در طرف دیگر بایرن مونیخ پس از آنکه سادیو مانه را به خدمت گرفت اکنون علاقه‌اش به جذب کالایژیچ کاهش یافته است. بروسیا دورتموند نیز به دنبال جذب سباستین هالر از آژاکس است.

آاس رم از دیگر علاقه‌مندان به مهاجم اشتوتگارت، مدت‌هاست که او را زیر نظر دارد اما انتقال به ایتالیا آخرین گزینه مد نظر کالایژیچ به حساب می‌آید. اشتوتگارت برای فروش بازیکنش راضی به مبلغی کمتر از 25 میلیون یورو نمی‌شود. همچنین اگر کالایژیچ در نهایت در اشتوتگارت ماندنی شود، این باشگاه قصد دارد به مدت یک فصل دیگر و همراه با افزایش حقوق، قرارداد او را تمدید کند.

شرایط پیچیده بونا سار

بونا سار در سال 2020 در ازای 9 میلیون یورو از مارسی به بایرن مونیخ پیوست. اما این مدافع تاکنون نتوانسته است که عملکرد خوبی را از خود در مونیخ نشان دهد و اکنون در لیست فروش باواریایی‌ها قرار دارد. حال به گزارش بیلد، فروش سار در این پنجره نقل و انتقالاتی کار پیچیده‌ای است. هیچ باشگاهی تمایلی برای پرداخت حقوقی که اکنون بایرن به او می‌پردازد را ندارد. در هر حال با وجود نصیر مزروعی و یوسیپ استانشیچ در بایرن، سار اگر در باشگاه ماندگار شود، فصل آینده به سکو‌ها فرستاده خواهد شد.

​​​​​​​فرصت دوباره کواسی برای اثبات خود

تانگی نیانزو کواسی نیز در سال 2020 در یک انتقال آزاد از پاری سن ژرمن به بایرن مونیخ پیوست اما این مدافع جوان تاکنون نتوانسته زمان بازی مورد نیاز خود در بایرن دریافت کند. حال به نقل از اسکای، کواسی در تمرینات پیش فصل بایرن شانس دیگری برای اثبات خود خواهد داشت. ناگلزمان قصد دارد تا پیش از تصمیم گیری در مورد آینده او، عملکردش را مشاهده کند پس احتمالا تا ماه آگوست تصمیم گیری در مورد آینده او به تعویق می‌افتد. در این بین همچنین چندین ایجنت نیز وارد عمل شدند و به دنبال خارج کردن او از بایرن هستند.​​​​​​​

​​​​​​​مارسل زابیتسر خواهان ماندن در بایرن مونیخ

مارسل زابیتسر نیز پس از پیوستن به بایرن مونیخ تاکنون نتوانسته انتظارات را از خود برآورده کند و پس از گذراندن یک فصل ضعیف اکنون در لیست فروش این باشگاه قرار دارد. با این حال به نقل از اسکای، هر چند که زابیتسر گزینه‌هایی از جمله آاس رم را پیش روی خود دارد اما این بازیکن تمامی پیشنهادات را رد می‌کند و خواهان باقی ماندن در بایرن مونیخ است.

​​​​​​​تلاش پاری سن ژرمن برای انتقال روبرت لواندوفسکی

پس از اتفاقاتی که اخیرا بین روبرت لواندوفسکی و بایرن مونیخ افتاده است، گمانه زنی‌هایی زیادی در مورد خروج از بایرن مونیخ و احتمالا پیوستنش به بارسلونا انجام شده است. با این حال به نظر می‌رسد که بارسلونا در راه جذب این بازیکن باید با دیگر باشگاه‌ها نیز رقابت کند. به نقل از سانتی اونا از فوت مرکاتو، لوییس کامپوس مشاور ورزشی پاری سن ژرمن شدیدا برای به خدمت گرفتن روبرت لواندوفسکی تلاش می‌کند. در پاریس اعتقاد دارند با وجود توافق بین بازیکن و بارسلونا، آن‌ها می‌توانند لواندوفسکی را به خدمت بگیرند.

پینی زهوی ایجنت لواندوفسکی نیز که روابط بسیار خوبی با پاری سن ژرمن دارد، مخالف این انتقال نیست. در هر حال انتظار می‌‍رود که بارسلونا به زودی یک پیشنهاد 50 میلیون یورویی برای لواندوفسکی به بایرن ارائه دهد و امیدوار است که این مبلغ برای انتقال او کافی باشد.